Selasa, 02 September 2014

δημοσιογράφος μου

Κάθε μεγάλο ταξίδι πρέπει να αντιμετωπίσει επακόλουθες τέλος της - και γι 'αυτό είναι με την καριέρα του ρεπόρτερ. Η δημοσιογραφική οδύσσεια του κάθε δημοσιογράφος πρέπει να φτάσει τελικά το τελικό σημείο ... την τελευταία έκθεση από το πεδίο. Τα πολλά χρόνια κουραστική εργασία για την κάλυψη beats, που καταλήγουν σε διάφορες θέσεις, που πληρούν διαφορετικές προσωπικότητες και αξιωματούχους - όλα αυτά έχουν προκαλείται από το στρες και το άγχος, ακόμη και για την πιο hardiest δημοσιογράφος.

Ως δημοσιογράφος, ένα μέρος του εαυτού μου χαίρεται, ενώ ένα άλλο μέρος θρηνεί. Είναι πραγματικά δύσκολο να κολυμπούν στα μολυσμένα νερά της πολιτικής και ύπουλα νερά της αλήθειας. Ωστόσο, με μια βαθιά αίσθηση της ακεραιότητας και αγάπη για τη δουλειά, κατάφερα να κρατήσω το κεφάλι μου πάνω από το νερό. Τρώγοντας απειλές θανάτου για πρωινό, αποτρέποντας κάθε κίνδυνο, ενώ καλύπτει dispersals ράλι, και καθιστώντας περισσότερο από το συνηθισμένο κανονικό ώρα εργασίας μόνο για να τεκμηριώσει και να δώσει τη δικαιοσύνη με την είδηση ​​ότι οι άνθρωποι διαβάζουν και ανάγκη. Το στρες και το άγχος αμφισβήτηση όχι μόνο τη σωματική μου δύναμη, αλλά και τη σταθερότητα των συναισθημάτων μου, και τη δέσμευσή μου προς τις αρχές της δημοσιογραφίας.

Ανάμεσα σε όλες τις προκλήσεις της δημοσιογραφίας, βρήκα πάντα δύναμη στο Θεό, που είναι η Αλήθεια. Λαμβάνοντας το μακρύ, επίπονο δρόμο προς την πραγματική αλήθεια ήταν πραγματικά αξίζει τον κόπο. Δεν είναι καθημερινό ότι μια είδηση ​​μπορεί να διαφωτίσει τις μάζες στο σημείο να εμπνεύσει τους να αναλάβουν δράση. Όλο το στρες και το άγχος της εργασίας φαίνεται να είναι μικρή σημασία σε σχέση με την εκπλήρωση του αφού έφερε στους ανθρώπους τις πληροφορίες που χρειάζονται.

Ειλικρινά, πήγα μέσα από τον ουρανό και την κόλαση μόνο για να βρει τη δική μου θέση στον ανταγωνιστικό κόσμο της δημοσιογραφίας. Και εγώ, έπρεπε να κάνει θυσίες όσον αφορά το χρόνο και την ενέργεια μόνο για να εκπληρώσει την κλήση μου. Όπως κάθε δημοσιογράφος που προσπάθησε να διατηρήσει την ακεραιότητα στην εργασία - εγώ, έπρεπε να πατήσει το δικό μου Via Dolorosa - δρόμο μου να υποφέρει. Κυνηγώντας ένα scoop μετά την άλλη, παζάρια για να πάρει το καλύτερο πλάνο και τις πιο αποκλειστικές συνεντεύξεις μεταξύ των Ποιος είναι ποιος --- ήταν αναμενόμενο ότι αργά ή γρήγορα θα επιβραδύνει οφείλεται στο στρες και το άγχος.

Πολλές φορές, έχω προβλέπεται για ικανότητα μου να γίνω δημοσιογράφος. Η σεμνότητα άκρη, δημοσιογραφική ρεκόρ μου δείχνει ήδη ότι έχω ό, τι χρειάζεται για να δείτε τα άρθρα μου σε έντυπη μορφή. Ίσως, όπως και τους συναδέλφους μου συγγραφείς που έχουν τελειώσει τον αγώνα πριν από μένα --- I, επίσης, έχουν κερδίσει το δικαίωμα μου ... για να έχουν μια θέση σε αυτόν τον κόσμο. Βεβαίως, υπήρξαν φορές όταν έπεσα λόγω αυτο-αμφιβολία και το φθόνο. Αλλά κάτι μέσα μου μου έδωσε τη διαβεβαίωση ότι θα μπορούσε να σταθεί μαζί με τους καλύτερους --- αν θα μπορούσε να σταματήσει μόνο συγκρίνοντας τον εαυτό μου με τους άλλους. Ευτυχώς, έμαθα ότι το να είσαι ένας δημοσιογράφος ... είναι ένας συγγραφέας είναι μια τέτοια μοναχική δουλειά. Κατά τον ίδιο τρόπο, θα πρέπει επίσης να μάθουν να εκτιμούν τη δουλειά μου --- δεν υποκινούνται από την ανάγκη να ανήκουν ή να πάρει την έγκριση από τους άλλους, αλλά και για την τεράστια αγάπη του σκάφους και την επιθυμία για συνεχή αυτοβελτίωση ως συγγραφέας και δημοσιογράφος.

Οι εμπειρίες μου ως συγγραφέας-δημοσιογράφος μου θυμίζει την ιστορία για έναν άνθρωπο ο οποίος βρήκε εύνοια στα μάτια του Θεού. Ένας άγγελος του Κυρίου εμφανίστηκε στον άντρα και του είπε ότι μπορεί να έχει τρεις ευχές. Το μόνο πρόβλημα ήταν πως ό, τι επιθυμεί, ο γείτονάς του θα πρέπει να χορηγείται δύο φορές από ό, τι ο ίδιος επιθυμούσε. Με θρησκευτική ευλάβεια, ο άνδρας έπεσε στα γόνατά του και ευχαρίστησε τον Κύριο για την ευλογία που έχει λάβει. Ο πρώτος ήθελε να έχει 1.000 κεφάλια των αγελάδων, και στην πραγματικότητα, το γείτονά του, έλαβε 2.000. Η δεύτερη ευχή του ήταν για ένα γιο, και στη συνέχεια ο γείτονάς του είχε δίδυμα. Σε μία ξαφνική περίοδο του φθόνου, ζήτησε από τον Κύριο να βγάζω το αριστερό του μάτι, έτσι ώστε ο γείτονάς του θα χάσει και τα δύο μάτια. Ο άγγελος του Θεού ήταν θλιμμένοι από την επιθυμία του και ποτέ δεν χορήγησε την τελευταία αίτηση. Πράγματι, ο άνθρωπος δεν πρέπει ποτέ να πέσουμε στην παγίδα του φθόνου. Αντ 'αυτού, πρέπει να αγωνιστούμε για την τελειότητα, ενώ επιθυμούν καλή για τους συνανθρώπους μας.

Ως δημοσιογράφος, το στρες και το άγχος θα είναι πάντα παρούσα και θα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως αναπόσπαστο μέρος του να είσαι δημοσιογράφος. Εν ολίγοις, ένας δημοσιογράφος-συγγραφέας δεν πρέπει να αναζητήσετε μόνο μετά από την αλήθεια. Θα πρέπει επίσης να είναι μια δύναμη για το καλό.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar